Información Pública

Información PúblicaNeste apartado de Información Pública os usuarios dos servizos da Confederación Hidrográfica do Miño - Sil poderán acceder á información referente ás obras, actuacións e expedientes xestionados polo Organismo e que tamén é publicada no Boletín Oficial da Provincia de onde se sitúa a actuación ou, en caso de corresponder a varias no Boletín Oficial do Estado. A devandita información tamén é remitida ao Concello interesado para a súa exposición no Taboleiro de Anuncios do municipio correspondente.

Actuacións

Acondicionamiento

Neste apartado da web da Confederación Hidrográfica do Miño - Sil os cidadáns poderán coñecer algunhas das actuacións de saneamento e depuración, protección fronte a inundacións, acondicionamento fluvial, restauración de ríos, infraestruturas hidráulicas e abastecementos executadas por esta administración hidráulica ao longo de toda a bacía.

Esta obras teñen como principais obxectivos garantir a calidade das augas, protexer as marxes fronte a inundacións, manter a morfoloxía natural das canles e convertir as marxes dos nosos ríos en espacios de ocio.

Documentos

DocumentosDesde este apartado puede consultar o descargar los documentos vigentes en materia de Planificación Hidrológica, planes de actuación de la Confederación Hidrográfica del Miño-Sil, memorias en las que se recogen, de forma detallada, las actividades realizadas y/o gestionadas por la Confederación, informes, estudios y toda clase de documentos editados o relacionados con la CH Miño-Sil.
Desde aquí podrá acceder además al Libro Blanco, tanto del Agua como de las Aguas Subterráneas, o de la Educación Ambiental en España.

Normativa

Neste apartado preténdese recoller o conxunto de normas relacionadas co exercicio das competencias atribuídas á CHMS, tanto as sectoriais, en materia de auga e medioambientais, como aquelas de carácter xeral, de aplicación horizontal a todos os órganos e entes que configuran a Administración Xeral do Estado.

NormativaPara facilitar a súa consulta, as normas sustantivas agrúpanse en distintos apartados en función do seu ámbito territorial (internacional, comunitario, estatal) e, subdivididas por materias. Asemade, recóllese a normativa orgánica, de distribución competencial, do Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente.

A mesma clasificación por materias aplícase á normativa que, por ser de carácter xeral, debe terse en conta na actuación deste Organismo de bacía, dividida en once apartados.

Deste xeito, preténdese a consecución de dous obxectivos:

  • Poñer a disposición do persoal desta administración hídrica unha ferramenta axil e práctica para a consulta das disposicións que a diario ten que empregar no desenvolvemento das súas funciónse,
  • Facilitar á cidadanía o acceso as memas normas e ao exercizo dos seus dereitos ante esta Confederación Hidrográfica.

 

Calidade das Augas

A Directiva 2000/60/CE do Parlamento Europeo e do Consello, do 23 de outubro de 2000, pola que se establece un marco comunitario de actuación no ámbito da política de augas sinala no seu artigo 8 que os Estados Membros deberán establecer programas de seguimento do estado das augas con obxecto de obter unha visión xeral coherente e completa do estado das augas en cada demarcación hidrográfica.

Gotas

Esta obrigación da DMA trasponse ao ordenamento nacional a través do artigo 92.ter do Real Decreto Lexislativo 1/2001, do 20 de xullo, polo que se aproba o texto refundido da Lei de Augas (TRLA). A través da que se encomenda á Confederación Hidrográfica do Miño-Sil o control da calidade, a avaliación e seguimento do estado das masas de auga no seu ámbito territorial; esta obrigación engloba ás augas superficiais e ás subterráneas.

É importante destacar que os plans hidrolóxicos son a principal ferramenta para a xestión dos recursos hídricos e para lograr o bo estado das nosas augas superficiais e subterráneas e neles fíxanse obxectivos ambientais específicos para cada masa de auga, determínanse as medidas para aplicar e descríbense os programas de seguimento.

As redes de control son unha ferramenta necesaria que permite dar cumprimento á normativa vixente en materia de calidade de augas, así como garantir os obxectivos de calidade das augas establecidos no Plan Hidrolóxico da Demarcación.

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para su funcionamiento, para mantener la sesión y personalizar la experiencia del usuario. Para más información sobre las cookies utilizadas consulta nuestra Política de Cookies.