Protocolos de Actuación

Plan Hidrolóxico 2009-2015 (derogado)

 Documentos do Proceso de Planificación Hidrolóxica:

  1. Documentos Iniciais (DDII)
  2. Documentos “Esquema de Temas Importantes" (ETI)
  3. Plan Hidrolóxico:
  1. Informes de desenvolvemento do Plan Hidrolóxico 2009-2015
    1. PRIMEIRO INFORME DE DESENVOLVEMENTO DEL PLAN HIDROLÓXICO (2009-2015) (SETEMBRO 2014)
    2. SEGUNDO INFORME DE DESENVOLVEMENTO DEL PLAN HIDROLÓXICO (2009-2015) (SETEMBRO 2015)

Unidades Administrativas

Unidades AdministrativasExisten catro unidades administrativas que dependen directamente do Presidente da Confederación Hidrográfica do Miño-Sil:

Comisaría de Augas

Dirección Técnica

Secretaría Xeral

Oficina de Planificación Hidrolóxica

Queixas e Suxestións

As Queixas e Suxestións relativas aos servizos prestados por este Organismo autónomo poderán presentarse no xeito establecido segundo o artigo 38.4 da Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, debendo dirixilas, por escrito, ao Presidente da Confederación Hidrográfica do Miño - Sil, á dirección: rúa Curros Enríquez, 4-2º -32003 de Ourense.

Para facilitar o trámite poñemos á súa disposición o seguinte formulario: Formulario de Queixas e Suxestións (PDF-138KB)

Tamén pode efectuarse a presentación das queixas e suxestións de xeito telemático a través da correspondente aplicación dispoñible na Sede electrónica do Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico.

As queixas ou suxestións presentadas serán notificadas ao interesado no prazo de 20 días hábiles, dacordo co artigo 16.1. do Real Decreto 951/2005, de 29 de xullo.

Por último, debemos apuntar que as queixas ou suxestións formuladas non terán, ningún caso, a calificación de recurso administrativo nin paralizarán os prazos establecidos na normativa vixente para a súa interposición.

Taxas e Canons

CANONES DE REGULACIÓN E TARIFAS DE UTILIZACIÓN DA AUGA

Estudos Económicos Canones de Regulación e Tarifas Utilización Auga

 Estudos Económicos dos Canons de Regulación e Tarifas de Utilización da auga para os usuarios de obras hidráulicas no ámbito da bacia Miño-Sil

En cumprimento do disposto nos artigos 302.3 e 309.3 do Regulamento de Dominio Público Hidráulico, aprobado por Real Decreto 849/1986, do 11 de abril e modificado polos artigos 1.186 e 1.187 do Real Decreto 665/2023, do 18 de xullo de 2023, sométense a información pública os seguintes Estudos Económicos:

ESTUDO ECONÓMICO DE FIXACIÓN DO CANON DE REGULACIÓN DO ENCORO DE BÁRCENA E DA TARIFA DE UTILIZACIÓN DA PRESA DE FUENTE DEL AZUFRE PARA USUARIOS HIDROELÉCTRICOS (LEÓN-LUGO-OURENSE). ANO 2025

ESTUDO ECONÓMICO DE FIXACIÓN DO CANON DE REGULACIÓN DO ENCORO DE BÁRCENA E TARIFA DE UTILIZACIÓN DO POZO DE TOMA PARA USOS INDUSTRIAIS (LEÓN). ANO 2025

ESTUDO ECONÓMICO DE FIXACIÓN DO CANON DE REGULACIÓN DO ENCORO DE BÁRCENA E TARIFA DE UTILIZACIÓN DO POZO DE TOMA PARA USOS DE ABASTECEMENTOS DE AUGA A POBOACIÓNS (LEÓN). ANO 2025.

ESTUDO ECONÓMICO DE FIXACIÓN DO CANON DE REGULACIÓN DO ENCORO DE BÁRCENA E DA TARIFA DE UTILIZACIÓN DA AUGA PARA O REGADÍO DA SUBZONA ALTA DO BIERZO (LEÓN). ANO 2025.

ESTUDO ECONÓMICO DE FIXACIÓN DO CANON DE REGULACIÓN DO ENCORO DE BÁRCENA E DA TARIFA DE UTILIZACIÓN DA AUGA PARA O REGADÍO DA SUBZONA BAIXA DO BIERZO (LEÓN). ANO 2025.

ESTUDO ECONÓMICO DE FIXACIÓN DO CANON DE REGULACIÓN DO ENCORO DE VILASOUTO E DA TARIFA DE UTILIZACIÓN DA AUGA PARA O REGADÍO DO VALLE DE LEMOS (LUGO). ANO 2025.

ESTUDO ECONÓMICO DE FIXACIÓN DO CANON DE REGULACIÓN DO ENCORO DE VILASOUTO PARA USOS DE ABASTECEMENTO DE AUGA A POBOACIÓNS (LUGO). ANO 2025.

 

NOVA REGULACIÓN DO CANON HIDROELÉCTRICO

O canon pola utilización de augas continentais para a produción de enerxía eléctrica creouse polo artigo 29 da Lei 15/2012, do 29 de decembro, que introduciu un novo artigo 112 bis no Texto Refundido da Lei de Augas (TRLA). A Disposición transitoria primeira da devandita Lei 15/2012 establecía que o canon só sería esixible a partir da revisión das condicións de cada concesión.

A Lei 7/2022, do 8 de abril, de residuos e chans contaminados para unha economía circular, derrogou a citada disposición transitoria primeira da Lei 15/2012 e, en consecuencia, a partir da súa entrada en vigor o 10 de abril de 2022 devéngase o canon hidroeléctrico pola utilización das augas continentais para a produción de enerxía eléctrica, ao desvincularse da adaptación das concesións.

O réxime xurídico do canon é o establecido no artigo 112 bis TRLA e no Real Decreto 198/2015, do 23 de marzo. Ambas as normas foron modificadas pola Lei 2/2022, do 8 de abril, de residuos e chans contaminados para unha economía circular.

A autoliquidación e pago do tributo correspondente ao ano 2022 realizaranse no mes de marzo de 2023.


As leis anuais de orzamentos establecen disposicións relativas á ordenación da actividade económica e orzamentaria para cada exercicio, entre elas as referidas aos tributos, como taxas e canons.

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para su funcionamiento, para mantener la sesión y personalizar la experiencia del usuario. Para más información sobre las cookies utilizadas consulta nuestra Política de Cookies.