Estes tres documentos foron sometidos a consulta pública, dende a data da súa publicación no B.O.E. núm. 177 do 25 de xullo de 2007 ata seis meses despois.
Os documentos iniciais do proceso
O artigo 48 da Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público, establece que as Administracións públicas e os seus organismos públicos, no ámbito das súas respectivas competencias, poderán subscribir convenios con suxeitos de dereito público e privado, co fin de mellorar a eficiencia da xestión pública, facilitar a utilización conxunta de medios e servizos públicos, contribuír á realización de actividades de utilidade pública e cumprir coa lexislación de estabilidade orzamentaria e sustentabilidade financeira.
A Confederación Hidrográfica do Miño-Sil como organismo autónomo adscrito ao Ministerio de Agricultura e Pesca, Alimentación e Medio Ambiente a través da Dirección Xeral da auga, subscribe cada ano, distintos Convenios coa Xunta de Galicia, Deputacións Provinciais, Concellos e Universidades Públicas, ademais doutros entes públicos e privados.
Conforme ao establecido no artigo 8.1. b) da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno, a CHMS, Ou.A. ten a obrigación de publicar de forma periódica e actualizada información relativa aos convenios subscritos, polo que desde xaneiro de 2014, toda a información relativa aos convenios outorgados por este organismo atópase publicada no Portal de Transparencia.
Datos dos encoros de Bárcena, Fuente del Azufre e Vilasouto dos anos hidrolóxicos 2012/13 y 2013/14:
Encoros 2012-2013 (ZIP con XLSX-58KB)
Encoros 2013-2014 (ZIP con XLSX-138KB)
Encoros 2014-2015 (ZIP con XLSX-124KB)
CANONES DE REGULACIÓN E TARIFAS DE UTILIZACIÓN DA AUGA
Estudos Económicos dos Canons de Regulación e Tarifas de Utilización da auga para os usuarios de obras hidráulicas no ámbito da bacia Miño-Sil
En cumprimento do disposto nos artigos 302.3 e 309.3 do Regulamento de Dominio Público Hidráulico, aprobado por Real Decreto 849/1986, do 11 de abril e modificado polos artigos 1.186 e 1.187 do Real Decreto 665/2023, do 18 de xullo de 2023, sométense a información pública os seguintes Estudos Económicos:
NOVA REGULACIÓN DO CANON HIDROELÉCTRICO
O canon pola utilización de augas continentais para a produción de enerxía eléctrica creouse polo artigo 29 da Lei 15/2012, do 29 de decembro, que introduciu un novo artigo 112 bis no Texto Refundido da Lei de Augas (TRLA). A Disposición transitoria primeira da devandita Lei 15/2012 establecía que o canon só sería esixible a partir da revisión das condicións de cada concesión.
A Lei 7/2022, do 8 de abril, de residuos e chans contaminados para unha economía circular, derrogou a citada disposición transitoria primeira da Lei 15/2012 e, en consecuencia, a partir da súa entrada en vigor o 10 de abril de 2022 devéngase o canon hidroeléctrico pola utilización das augas continentais para a produción de enerxía eléctrica, ao desvincularse da adaptación das concesións.
O réxime xurídico do canon é o establecido no artigo 112 bis TRLA e no Real Decreto 198/2015, do 23 de marzo. Ambas as normas foron modificadas pola Lei 2/2022, do 8 de abril, de residuos e chans contaminados para unha economía circular.
A autoliquidación e pago do tributo correspondente ao ano 2022 realizaranse no mes de marzo de 2023.
As leis anuais de orzamentos establecen disposicións relativas á ordenación da actividade económica e orzamentaria para cada exercicio, entre elas as referidas aos tributos, como taxas e canons.